Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
complaint Comments
stamps.com Complaint

stamps.com Complaint


I will never use this service. I signed up for the service and was told that there was no charge. The actions that this company did was to charge my account 1.oo processing fee that was not told to me which threw my account off since i am on a strict budget causing... More...



StampsCom says: (6 years ago)
Hi JayRay4,

We apologize for your negative experience with Stamps.com. We appreciate your concerns about full disclosure, and Stamps.com does ensure that our customers see our Terms and Conditions before they create their accounts.

During the process of registration, we present fee and Trial Period information. Our Terms (which can be found at all times at www.stamps.com/conditions), which must be read and reviewed prior to account creation, state:

"At account registration, Stamps.com may check to verify that your credit card is valid for the service fees associated with your account. Actual service charges shall occur on the date for your monthly billing cycle."

The $1.00 transaction is an authorization rather than a charge. This places the funds on a temporary hold while we wait for the credit card company to verify the information on file. The authorization drops off your credit account within 72 hours for most banks.

We would be happy to review your account further. Please e-mail us your contact information to social@stamps.com and we will get back to you as soon as possible.

We will take your feedback into consideration as we always want to do everything that we can to ensure our customers have a positive experience when working with Stamps.com.

Stamps.com Customer Care

login with Facebook and share your reviews

More stamps.com reviews

Similar reviews


Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
The MeasuredUp Team